sahabat :)

Tuesday, 17 April 2012

sarangheyo!! :)

assalamualaikum..:)
hai hai..kite jumpe lagi...

eh3..jangan risau ye...tak panjang2 da..da post baru la padan muka...penat rupenye bce entri yang Miss Amy post sendri..hehehhehe...:D
entri kali nie Miss Amy nak tuju kan pada 2 orang yang bagi Miss Amy sangat bermakna dalam hidup Miss Amy selama bergelar mahasiswi..:)
nak tau kenape???
sebab mereka lah yang selalu bantu Miss Amy tak kira time susah or senang...
tak semua orang boleyh memainkan peranan macam mereka...
ONLY THEM... <3

cube byangkan....bilik hostel agk jauh..berpeluh jgak kalo nak sampai...kos yang kami amik..memang tersangat jauh panggang dari api...dengan masing2 buzy dengan tugasan masing2 lagi..tapi entah kenape...mereka masih tetap tersenyum melayan karenah Miss Amy yang kadang2 agak childish sikit....

paling Miss Amy tak leyh lupa..mase Miss Amy demam teruk...
diorang sanggup belikan kan mkanan dari luar U(sebab kne ulser..so tadak mknan lain boleyh makan time tuh kecuali bubur)then hantr plak mkanan tuh kt bilik Miss Amy..
sangat2 terharu..speechless time tuh..*da name pon demam kan..mane der bnyk cakap..hehehe..*

pokoknya...terlalu bnyak kenangan indah bersama mereka...
thnx kak NURIN and kak ADAH...:)
u are my all!!!

ini mereka... :D SARANGHEYO!!!!

terima kasih sebab sudi bce celoteh kali ini...

salam mesra dari Miss Amy buat semua.. :)

4 comments:

akubiomed said...

Okay juga ada kawan yang boleh bantu kita ketika sakit dan sehat. Susah hendak mencari kawan sejati. :-)

Miss Amy said...

:)
masih beruntung kerana tatkala Miss Amy jtuh dan berdiri mereka ad disisi...itu sebebnarnye sahabat sejati..:)

Manan Qayyim said...

Miss Amy... UiTM Kedah kos ape? Nama sebenar apa?

Kalau tengok muka mungkin kenal....

________

Bagus la tu, ada akak yg baik (Nurin n Adah....

Kalau jumpe diorang, kirim salam ye... beruntung Miss Amy....

Miss Amy said...

:)
abg manan...its me laahh...aimi..:)
adik kak nurin n kak adah..:)

kos sains komputer..:)

Cite Yang Korang Terlepas

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...