sahabat :)

Wednesday 27 July 2011

Anda Mahu Duit Raya???

Salam kepada semua pembaca yang budiman. Disini fuhrer nak war2 kan yang anda semua boleh mendapat duit raya secara PERCUMA!

Btul la.. Fuhrer tak tipu. Percuma semuanya!

Macam mane nak dapat. Mudah jek haaa.. semua orang bg no akaun bank masing2. Fuhrer nak sedekah kepada semua blogger.

Hahahaha... relax.. jgn tekan komen box lagi.. Hehehe.. kalo nak dapat duit raya ni.. ade syaratnya. Yep! mesti ade syarat. Takkan boleh senang2 nak dapat duit raya kan.. Ok mcm ni.. satu contest telah dianjurkan.. (Alal fuhrer, kami semua malas la nak masuk contest2 ni, bukan senang pun nak menang.) Relaks blogger sekalian.. Semua ada peluang nak menang. Betul.. tak tipu punya la..

Ok contest ini telah di buat di blog puanbee. Salah sorang otai blogger malaysia yang lowprofile. Ramai yang tak tahu kehadiran beliau tetapi beliau ini boleh lah di sama tarafkan dengan RM(RedMummy). Sape tak kenal RM dia bukan lagi blogger hanya blogless. Selain itu puanbee ini lebih kurang sama taraf ngan Broframstone dan Ben Ashaari(haaaa..mesti korang kenalkan).

Ok, di blog belaiu sekarang tengah berlangsung satu contest dimana nilai hadiah keseluruhannya bernilai.........

RM700!!!

Huyooooooooo!!! Banyak tu. 
So ape lagi join la contest tu. Ha! Sebelum tu nak tahu lebih detail pasal contest tu sila layari blog beliau. KLIK AJE kat gambar di bawah.


No comments:

Cite Yang Korang Terlepas

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...